Wadah Madrasah Pengalaman: Pautan kata cintanya persoalan


Friday, January 23, 2009

Pautan kata cintanya persoalan

Maaf aku xpandai nak mulakan ayat dstiap kali entry aku,(kamek madah ajak)

Dingin pagi ini.namun kehampaan mencengkam angin,lalu trus menerpa diwajahku yg tdi nya tesnyum kini mekar pula bibit2 kehampaan.aku trsedu justeru meneguk sdikit air mbsah ruang tekak ku yg kering.

Seperti biasa,dsaat aku menziarahi ratapan htiku iatu blog ku,aku akan trus mlyarkan tetikus ku ke link kak Sri,utk meratap warkah ukiran jemari kak Sri.wlaupn saat itu kak Sri blm lg mengupdate entrynya.kak sri atau lbh dkenali dgn nama ddnia bloggernya gadis yg bnama SRISUFI.maaf bjuta kali kemaafan kerna mengukir nama kak Sri di entry ku yg usang lg tiada pengunjung ini.

Aku tahu kata2 ku xseindah kak Sri malah blogger2 lain,kerna hazel tetap hazel walau apa nama diberi skalipun.aku tertarik dgn stiap bingkisan kak Sri kerna didalam nya pasti ada yg tsirat.1bingkisan dr jemari kak Sri aku link kan dsni,klik dsini,kak sri(maaf curi gambar ktk kak sri,pake molah link.hehehe)

Aku tdiam pilu,pnuh pngharapan mencari makna yg pasti,wjud anod dan katod dlm jiwaku.bfkr tentang makna khdupan,namun dpnghujung pmbcaanku,trukir stu snyuman yg tidak kutahu hendak ku tujukan kpda sesiapa.






Trima kaseh buat blogger2 sekalian...korang pn byk crta yg bez2.



No comments: