Wadah Madrasah Pengalaman: selasa apa ada????


Tuesday, March 31, 2009

selasa apa ada????

Salam . . .♥♥♥



Photobucket



Selasa.hari yang agak bosan bagi saya, hampir setiap hari selasa saya terasa agak payah dan malas untuk saya turun kuliah.entah,saya pun tidak pasti akan faktor nya,ah,biarkanlah,tidak penting bagi saya. Yang saya pasti kaki saya masih gagah untuk melangkah ke kolej,semua yang bermain difikiran saya,kesemuanya virus virus negatif,boring,terasa mengantukPhotobucket,entah, saya mula bergomel sendirian, setiap selasa kah saya perlu merasa sedemikian. Suatu kejadian yang agak pelik berlaku kepada diri saya. Jadual yang agak padat barangkali nya pada hari nie...


Sedikit terasa ceriaPhotobucket pada hari ini,agak jenaka pada saya, mulanya pada hari kelmarin, saya terjumpa seorang gadis, bukan terjumpa,terserempak pun tidak.apa ya,biarlah.hm,apa yang mengejutkan saya, dia berasal dari daerah yang sama dengan mama saya. Terdetik dihati saya untuk mengetahui lebih lanjut latar belakang nya. Mana lah tahu bukan. Ada kaitan persaudaraan. Eceh,ada makna lain yang tersirat? kitty lineOwh,owh,owh, mendiam.


Jam 8 a.m until 12 a.m. Kelas yang agak panjang bagi saya. Setelah Selesai kelas saya dan rakan menuju ke kantin. Kira nya saya mahu menjamah sedikit makanan bersama rakan rakan,namun terbatas pula niat saya. Kesemua rakan rakan saya balik ke hostel.meninggalkan saya sendirian, kata mereka,mereka makan dihostel, siapalah saya untuk menghalang. Agak pemalu pula saya. Sukar untuk saya makan bersendirian dikantin. Sungguh lapar,memang lapar rasanya. Agak hipokrit pula rasanya,berpura pura ceria namun realiti nya,ah,perit nya,lapar lapar.




♥ Ezzah ♥
Photobucket(sowie curik pic kitak tanpa kebenaran,,hahahaha)Photobucket


Hampir terlupa pula saya, jom kita bercerita pasal awek plak.hehehe. Ezzah my new fwen, seperti yang kalian ketahui diawal entry saya. Agak lucu berbual dengan nya. Apa tidak nya, asal didaerah yang sama dengan mama saya. Sedikit menceriakanPhotobucket hari saya pada hari ini. Tidaklah terasa begitu suram duduk keseorang. Terima kasih ya, kerana sudi menemani saya yang kesepian eceh.hehehe. Hope kamu berjaya menjawab exam jam 1 p.m tadi....gd luck...nice to noe u Dear.take care ya. Ada masa kita borak lagi.hehehe









Hazel...
Kira nya,setakat ini saja lah. Sesiapa yang memerlukan pertolongan atau pertanyaan sila tinggalkan k. Law ada masa dan saya tahu, Insya Allah saya akan membantu.


love blue



No comments: