Wadah Madrasah Pengalaman: jumaat lah..award lagi


Friday, April 3, 2009

jumaat lah..award lagi

Salam...♥♥♥






kitty pc

Lah dah Jumaat rupa nya. Cepat nya seminggu, final exam semakin hampir.Photobucket Ulang Kaji??? Masih awal g kot. Hehehe. Stop stop stop. Dah dah dah, study study jangan cite. Huhuhu. Malas betol lahPhotobucket. Hm,petang tdi,saya ada kuliah, Jam 3p.m but lect masuk lambat, ada mting. Mengantok sungguh anak mata saya. Semakin ditahan semakinlah mengantokPhotobucket. What to do...to do what.???hey,bowink nye, "penantian itu sungguh menyeksakan". Betol x?..huhuhu. Saya memang tidak suka menunggu dan menanti but ada sesetengah pekara saya pasti akan menunggu.eceh...amende 2??? Diam diam saja erk.


Hari ini, aktiviti kuliah yang amat menarik. Madam norashikin with a cute face. Alahai, comel btol madam norashikin lebih lebih lagi kalau dia senyum. Lucu lah. Owh ya,dia ajar math, subjek kegemaran saya.hehehe. Hampir 4 jam kuliah hari nie, tp terasa cepat masa berlalu, biasalah, law subjek bez cepat lah masa berlalu law subjek xbez, alahai, mati tunggu masa nak hbis.hahaha.


Owh,hampir terlupa saya, ucapan berjuta juta terima kasih, buat semua rakan rakan blogger yang menjayakan kempen belia blogger. Alhamdullillah,setakat ini sambutan amat menggalakkan, walaupun baru saja dilancar 1st of April. Terima kasih ya. Kita belia kan.hehehe. Sokongan anda teramat saya hargai. Begitulah hendaknya, kita harus menyahut seruan kerajaan."satu komuniti,berkongsi informasi".


Syukur, permasalahan dunia tanpa sempadan saya tidak mengambil masa yang panjang. Senyuman mula terukir diwajah saya. Akhirnya,aktiviti nurkilan blog saya akan berjalan seperti biasa. Usah risau dan usah gentar,saya masih disini, masih mampu menarikan jemari diatas papan kekunci ini, justeru,blog saya pasti akan ber'update'.hehehe. Persoalannya,adakah yang mengikuti perkembangan saya...owh,owh,owh,geleng kepala sudah...what pitty...kecian nye...hehehe.
cry icon




♥AWARD LAGI




Photobucket




Thankz wat kak Yana kasi award kat wan.hehehe. Kak yana sowie erk,law lame dah x Y.M g.almaklum lah,wan amat amat dicemburui oleh masa.huhuhu







Photobucket
O
k kalau tiada soalan, setakat ini saja lah entry saya kali ini k. Kita bersurai.
Sir hazel mengundur diri.hehehe.
Berangan plak nak jd lecturer.hehehe.









2 comments:

hernameislala said...

inciq wan everyday must enter your blog lol
owhh yeahh examm lgi 2minggu OMG sy sukaaaa sgttt hahaha
gudluckkkkk

Wan_hazel said...

Huhuhu,thankz..doakan wan k.hehehe