Wadah Madrasah Pengalaman: Cute freebies muslimah doodle


Sunday, January 22, 2012

Cute freebies muslimah doodle

.


Assalamulaikum...

Kali nie Wan kasi kat korang Doodle lak.Kalau korang nak sila ambik yang kat bawah nie k..Korang leh guna ekot kehendak korang..hehehe..Tu pu kalau ada yang nak..



Doodle yang terakher nie korang leh warnakan sendiri..Tu pun kalau korang nak..Rasanya ada ke yang nak doodle Wan nie..Kalau ada yang nak..Terima kasih Wan ucapkan..Al maklumlah Wan nie tak reti nak wat doodle pun...

Korang leh tengok kat sini cara mewarna doodle

-Melukis Doodle dan mewarna Doodle

Ok tu je...


Lain lain yang korang mesti tahu


.



53 comments:

Dingdang said...

comel sangat.
saya ambil satu yaw..

Han said...

Comel :) Ambil satu eh ? Terima kasih .

Unknown said...

ala......comelllllll nyerrr..... :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cantik & comey la...amek satu yer..heheee
ma kasih wan :)

Éilyá Ráshîd said...

comelnyew..

AisYah said...

Cute la..

Noraien said...

Wan,aien ambik satu .terima kasih yea :D

Fiey said...

terlebih comell ! siapa tak nak .. curi satu !

Dini said...

saya ambil satu tau wan! hehe

Wan_hazel said...

tengs all..ambik je ye..hehehe

Uji Hussein said...

Ala.... comelnya!!!!!

Anonymous said...

comelll la

Unknown said...

tonah amek satu okey!!

Soul Seeker said...

zati amik satu, yang purple tu tauuu. nak buat avatar twitter ^_~ thankyouuuuu!

Ckin Kembaq said...

cute..bila nk buat yang versi tudung labuh? kalu tak keberatan la wan naa.. ^_^

Wan_hazel said...

tengs all..

ckin..Insya Allah nanti wan watkan k..ehehe

Nur Irdina Zulaikha said...

amik satu yee :)

missepafazwin said...

chomel nya! nak amik utk header ye wan. :)

✿ SISFEL ✿ said...

wan.. check email.. nak tempah template.. nak pm kat fb tak boleh..

Tengku Nurhanis said...

ambik satu ya! thanks !

Reena Sidek said...

ciut... panday ktk molah...

dya nasir said...

dya amik satu ye..:D

Unknown said...

saya ambik freebies doodle ni . cantik . terima kasih wan hazel . ^_^

cik faez said...

sy mintak yg blank tu ye .. thanks for sharing. hehe

Dhia adawiyah said...

Comeiy nyer !! wan , wieya nak amek taw . taw ..

kawaii36 said...

Sye nak ambik semue boleh? hehe :P
Nak ambik warne green tuh ye. :)

noor khairunnisa said...

kmk mintak cigek... tq

Cik Aien said...

amik satu ek.. :)

Umie said...

comelnyer...teringin nak wat doodle kemas mcm ni...

Eyra Azmi said...

Gerammmnye! Wan, saye ambik 1 eh :D

SabrinaSulaiman said...

Saye ambik satu ye. :D

Anonymous said...

Comelnye... saya ambik satu ye.. time kaceh.. :)

SJ said...

amik satu

Aien_Aen said...

wahh comelnye

Ain Hanani said...

Sye ambek ye ;)

miera aziz said...

comel !! nak satu. :D

Cik Purple said...

wan.. cppon mintak doodle ni eh..masyeh.. :)

Unknown said...

aigooo cute.. kmk mohon ambik sigek keyh.. hehehe ^^

NF said...

saya ambik satu ye :)

nurul barakah said...

nurul ambik juga ye...

sahizatul sahimi said...

sangat comellllllllll :D

yayafella said...

sy amek satu jgk tauuuu..

tenkiuuu :)

Wijdan Hawani said...

Wan, this is freebies. Dalam tafsiran otak saya, free lah. FREE.
Tapi bila tengok kat disclaimer kat sidebar. Macam not really freebies je.
Takdelah, saya berkenan nak guna Wan punya doodle untuk saya punya bussiness. Comel! ^_^
Boleh tak? For free?

Oh, lupa nak kenalkan diri.
Assalamaulaikum, saya Nabilah, seorang pelajar sekolah menengah.
I do button badge, mug, plate, keychain, shirt-printing, n other merchandise stuff.

Wan, kalau tak boleh, atau nak share keuntungan, atau apa-apa je, contact saya: cutique_nana@yahoo.com.my
Contact tauu.

Moga hidup Wan dipermudahkan ^_^

amirahFar99 said...

Ambil yg wrn purple tu.. comel sgt..
Syukran !!! =)

cik jari manis said...

wah cantik, saya buat freebies boleh? hehe

Cik Nani Noraini said...

ambil satu.. :)

Unknown said...

comelllll nya......
tak pndai la guna photoshop...
jeles laa wan buat doodle cute cmni

Saya Nina Syakira said...

saya ambik 1 ye. yg tak berwarna tuh. terima kasih

suraya said...

sangat comel.. saya amik yang black n white ye.. kalau ada pasangan die best gak ni.. heeee

Anonymous said...

Salam Wan,saya guna doodle kamu..cute sanagt-sangat..hehe..

Ariana said...

wann saya ambik

Anonymous said...

amik ye

ctsara said...

lawa nak ambik 1 tau