Wadah Madrasah Pengalaman: Mega Giveaway to U by |Cik AZ & Fahmi Mahat|


Thursday, January 12, 2012

Mega Giveaway to U by |Cik AZ & Fahmi Mahat|

.
Tamat 14 JANUARI 2012
klik banner untuk terus ke blog penganjur

Assalamualaikum..

Hai korang , Kali nie Wan nak join GA dari Amalina lak..ehehe..Walaupun tarikh dah nak tamat Wan tetap nak join gak..

Senarai sponsor


Ok tu je...korang jangan lupa join k...Hadiah gempak sangat..

Nak komen blog Fahmi dan Amalina jap k.Mula mula nak minta maaf sesangat kalau ada diantara komen Wan membuatkan korang berdua marah atau kecil hati..Nama pun nak komen kan..So Wan pun nak yang terbaik untuk korang berdua..Yang kurang tu datang dari diri Wan sendiri dan yang baik tu datang dari Allah..

Blog Amalina

Untuk Blog Amalina..Bila pertama kali Wan masuk blog Amalina mata Wan terus tertumpu pada background dan kedua baru pada header manakala yang ketiga barulah pada entri..Sambil Wan baca entri , Mata Wan tetap digoda untuk melihat background template amalina..comel sangat..so fokus utama pada background..Soalan pertama adakah kita berblog untuk memfokuskan pembaca pada latar template dari entri??kalau amalina dapat jawab nie..Amalina akan faham maskud Wan..

K
edudukan dan susun atur template amat membosankan..kenapa Wan cakap macam nie atau Wan nie tak sayang mulut..?? "Tidak sanggup ku simpan lagi duka yang menyelubungi hati ini"..hahaha..Ok wat Amalina mungkin amalina ada sebab tersendiri kenapa nak susun semua gadget dibahagian bawah..Tapi bagi Wan semua nie macam membazir ruang..Dan menyebabkan template menjadi terlalu panjang..Dan adakah semua pembaca akan men -scroll sehingga kebawah untuk melihat isi kandungan blog??


Warna blog OE sikit..eceh masuk photography lak..Terlalu putih kalau dilihat betul2 mesti macam pucat je warna tu kan..Maaf lah Wan nie bukan tahu sangat pasal warna mungkin mata Wan nie yang pelik sikit kot..Dari apa yang Wan lihat ..Wan akan kasi taw..Sebab setiap manusia mempunyai pendapat yang berbeza beza..Bosan bila semua orang meremehkan benda yang betul..kalau tak cantek cakap je tak cantek..so semua leh majukan diri..Betul tak??kenapa nak puji melambung tinggi kalau bende tu tak ok..Sebab sikap macam nie lah kita semua tak pernah nak mempelajari dan berubah,,Asyik asyik duduk ditakuk yang lama akibat pujian dari yang salah..Ingatkan semua dah sempurana padahal masih ada cacat disemua bahgian..Begitu jugak Wan..harap ada yang sudi tegur kalau ad ayang tak ok..




Blog Fahmi

Kedua dua blog korang nie macam sama je kan..Penting ke tahu berapa yang dah datang blog??? Susun atur blog Wan tak nak kasi taw lah..sama je macam amlina..Tak de beza..Warna lak tak taw nak cakap apa..mungkin minat fahmi dengan warna dan corak tu..Perlu diingatkan pembaca nie punya pelbagai latar umur..ada yang tua dan ada yang muda..harap Fahmi faham maksud Wan..Fahmi kan orang seni..seni itu halus..betul tak??Dan blaja lagi macma mana nak koding gadget dengan betul k..hahaha..Mungkin lepas nie Fahmi kan jawab..berblog hanya untuk diri je bukan nak sangat orang tahu??ada tak terfikir nak cakap camtu??ahhaha..Kalau ada ..rasanya Wna tak perlu komen pepanjang kan..tapi oleh kerana sikpa tak nak pentingkan diri Wan gagahkan jari Wan menaip jugak..Tak kisah lah kalau lepas nie Fahmi dan Amalina marah kat Wan..atau tersus block dan remove Wan sebagai freind dekat FB dan group WLA..Cuma nak jalankan tanggunjawab seperti yang diamanahkan dalan GA..


Apa yang Wan suka kat blog Fahmi adalah header flash Fahmi..menujukkan kita nie satu Malaysia..Adakah Fahmi menyahut seruan kerajaan?? dimana kebenaran itu??Sejauh mana seruan kerajaan ini Fahmi sahut??

Sekian je...

Maaf kalau terkasar komen..Blog Wan sendiri banyak cacat celanya..Wan nie macam ketam yang mengajar anak berjalan lurus..ye ke??ahahha..tepuk dada tanya selera..


Papai
Lain lain yang korang mesti tahu



.