Wadah Madrasah Pengalaman: 1001 episode of my life


Sunday, December 21, 2008

1001 episode of my life

Skang aku kembali g dgn hri sbtu aku yang membosankan...tdur bangun mamam on9.pkre yg sme je aku lakukan...bosan nye aku...korang taw x?skang hphone aku dah xbnyawe g dah,bukan xde btri but,dringan utk 1 sms pn aku xdgr g dah....argh,,,pedulikan smue 2.aku bleh kre dh,may b dlm shari ade 2 msg je msuk.2 pun kalau aku yang sent so die orang reply...ade gak yg x,die orang bz kot..xpe...

Yep,dulu hphone aku sntiasa brsma aku...tp 2 dlu kan,wat pe nak crte g...tp aku nk crte gak...may b lepas aku crte nie,,aku xfkir pkre 2 g...i hope so...dlu dgn hphone 2 lah aku bhubung dgn die...kongsi smue bnde...korang taw lah kan...hphone dh jd kperluan asas dlm hdup aku...korang taw x??...dlu dlm hphone aku pnuh dgn pic aku dan die...b4 aku tdur.aku ratap lh wajah die...mabuk kepayang kate kan,angau.. korang pn cmtu gak kan...alah aku taw lah...ssape yg mcm aku 2...pravo pravo..!!!what a stupid thing!!!

Tme bcnte bkan men g ah,sayang sane sayang sni...bkan aku nk perlekehkan org yg bcnte nie.aku akan doakan korang smue bhgie bsme org yang tsyang hngge hujung nyawe...amin wat korang...tp nie pasal aku,bkn kau yang mrase,kau yg wat aku camnie,nape,,aku je yg stie kat kau,tp kau???bkan aku nak blas dndam kat kau..aku cume bpesan je...hope pasnie kau bhgie lh dgn pasangan kau erk.aku doekan gak..amin..

Aok nang bena pkra ya dh lmak bah.,dlok aku da juak polah janji ngan drik aku tok.aku xmok bcnta gk..p phal knek tok,tme tok aku langgar jnji aku ya..aku tauk,apa jak yg blaku ya.msti ada hkmah nya.ujian pa gk nak dbrik ngn aku tok kh...sakit aku,aku jak tauk.tak orang pande madah jak..apa jak nk didoa mun xbrusha,pa jak nk dtawakal mun xbdoa...pa2 pn hope ktk org bhgia...4 me,it okey....aku slesa mcm tok,sntsa bharap,,ya jak yg aku mampu.still waiting 4 u...silent plez...plez...juz hold on my fate on ur fate,...that all...dah tutup mlut,boh bising2..diam jak ah...





Hazel melangkah meninggalkan bicara untukmu...i know u read this...SILENT...
Get well soon dear...




No comments: