Wadah Madrasah Pengalaman: Refresh and loading...


Monday, December 22, 2008

Refresh and loading...

Refresh...refresh...


Loading...(meow2 pnjam loading ktk ah.hehehe)


Petang tok tek aku nangga cta ikan besar.eh,nak ikan besar ya eh..(tauklh urang ikan besa,gago jak aku tok,p bkn ikan joz ah.ikan jerung ya.shark2 to urang putih,bkn yo ah.).bez wak cto yo eh...


yang aku heran.pasal ah.kalau stiap kali crte yang cmtu.crte yang binatang besar2 2.msti hujung crte nye,hnye tggal 2 org je yg hdup.xcye,korang refresh lh otak korang g.crte anconda,komodo,shark...aha,tol x??kebnyakan smue plakon mati dlm crte 2...pasal ah.,,?"Lu pikirlah sendiri???"(nabil2)hehehe.
Aku pn heran.kre kejam sngt or gnas kot,ble wat crte yang berakhir dgn kmatian n tggal bbrape org je kan.alah,xpelh.biarkan lh.bkn aku penerbit nye.yang penting aku enjoy.tol x?hehehe


Nie 1 g,crte mlm tdi,tv3.ape tjuknye aku pn xtaw...tmbul keinsafan tngok crte 2.ape xnye,pak su die bleh insaf hnye dgn bdk yg msh kcil.aiman...aku pendekn je crte nie erk...aiman nie,anak yatim piatu je.papa n mama die dh meninggal so tnggallh die kat rumah pak su die.kat stu pak su die xpernah pn nk smbhyang,pak su die ske bfoye2 je..hnggelh 1 hari 2 pak su die insaf,aku xbrpe pasti pasal pak su die insaf.aku xtaw gak...nanti aku wat crte bohong plak.baik aku xyah ckap.hehehe.end of the story...aku fikirkn crte 2 diakhri dgn kegembraan.happy ending gitu.tp u all guess what...aiman plak mati.kne langgar krte.cmtu lh akhr crte 2...aku xpuas hati ngan crte 2.alah,sape yg de tngok 2..ape yg korang rase???xbez kan pengakhir yg mcm 2.???

2 je lh.dh tmat..



-Tam_mat-



Aha,wat neny,slmat kmbali dr kuching,seronok shoping brg sekolah...???or krizmezz...


Hazel menghitung hari untuk tahun baru...2009 waiting 4 u..11 hari gk.sabar menunggu.



No comments: