Wadah Madrasah Pengalaman: Kenak kedak ya..


Tuesday, December 23, 2008

Kenak kedak ya..

Mengape bgtu,
Mengape bkn bgni,

*Kenak kdak ya,
Knak xkdak tok,
N last skali...aaa
Nya pyia jak...*


Tersentak aku,laz skali msti biarkan mcm 2 je ke.,?pasal aku nk tlis entry yg mcm nie...suke sgt aku nk imbas kmbli,suke sgt aku nk kongsikan kat korang.prihal wajah2 kehdupn dlm biodata pnglman ku..yg pnuh dgn metafora,psonafikasi,anafora,hiperbola,bahkan parabola masuk skali.hentamlh.aku bkn dr alran sastera.hehehe.

Thun 2006 empunya ksah.aku diarahkn utk membuat 1 tugasan...kre mencbar gak.aku dan 4 org g..xyah lh aku nk kasi taw name erk..1st 2,bkn men bsmangat g kte org wat tgasan 2.biase lh kn,bru mule,cmtu lah kan...mkin lme,mkin mcbar,so,smue dr kalangan kte org teruji...laz2 slah seorg dr member dlm kmplan aku 2,dh mule wat hal...malas...adoh aku nie,xbrpe ske nk mrah..aku biarkan je.ok2 kalau 2 kau maw.aku ekot je.kau ktue ke?kau sape.?so,kte org kne ekot cre kau ke.ok,kte org yg slesaikn.kau duduk goyang kaki...alah nanti kte sme2 dpt name kan..

Ops.tlbh plak aku.emosi sgt aku.hehehe.tp kalau korang dtmpat aku wktu 2,hm,Tuhan je yg taw..2 lh pnglman kn...aku xske kalau dpt member yg mcm nie.dh lh xde smangat,ske mengarah plak 2.kalau die wat keje gak.aku xksah.nie x,..anggap dri bos lak...hope kau dh tukarlh perangai kau 2 erk...





Hazelemograsif time...(crilah dlm kamus kalau ade)

10 ari g nk tahun baru...



No comments: