Wadah Madrasah Pengalaman: Apa benda kah???


Monday, January 12, 2009

Apa benda kah???



Isnin tanggal 12.01.09.aku g daftar study.nasib bek lh ari nie xhujan g.dgr2 ramalan cuaca.hujan stakat ari ahad je.tp xpat dpkai pn.msh gak ujan kat snie.nasib lh rumah aku xbnjir.syukus sesangat.tahun sblum nie memang btrut2 rumah aku masuk air.alamat nye tahun nie xdptlh nk cuci rumah.cmbru gak aku ble tengok rmah org len msuk air.hehehe.tringat zaman kcil2 dlu.asyik sgt men air.xdgr g dh mama n papa aku larang.wat xtaw je.hehehe.

Oh ye,wat fieyda org kabong nie,bhgian serian,kat sarawak nie gak.taw x,tmpat 2?ssape yg xtaw 2.wat2 taw je erk.wat mama n papa die yg sbuk kmas rumah 2.hti2 k.rumah masuk air.hehehe.peace.

K,aku nk crte tme aku nk daftar msuk stdy nie.ade ke ptut aku ttinggal borang tawaran n sgla jnis sjil2 aku kat dlm krta aku.ingatkn nk g gune krte aku.alek2 papa aku plak yg nk hantar.jimat minyak aku.hehehe.bab 2 lh.aku tlupe.dh smpai kat sne.bru aku tringat.tpksa lh aku balik g.ambil fail aku 2.

Owh ye,nak taw ke?tmpat aku stdy 2.aku stdy kat kolej antarabangsa teknologi lanjutan sarawak.or ICATS ataupn PPKS.jurusan yg aku ambil plak.engeniering drafting design UTM.Rabu nie,aku dh start orientasi.suai knal.8.30am start.so aku dh jrg lh on9 kot.xtaw lh.tengoklh nanti.

Pasnie rutin harian aku dh mule lh btukar.xdpt bgn akher g.hehehe.malasnye aku.seronok 2 ade gak.so aku dh bgelar seorang student.doakan aku bjaya erk.hehehe.amin.jgn nakal2 g lh pasnie.xbaik 2.hehehe.

K,lah korang.aku penat sesangat nie.nk rehat g.dr pkul 8.30pg tdi smpai skang aku blm mamam g.so nk mamam jap.papai.owh ye.aku blik hari xnk asrama.dr rumah aku ke tmpat 2 dkat je.25km cmtu je kot.say peace...adiyos.






Hazel student now.



No comments: