Wadah Madrasah Pengalaman: kehidupan kampus kata orang


Wednesday, January 14, 2009

kehidupan kampus kata orang



nie lah sbrape pic kolej aku...xbesar sngatlah,,,ckuplah erk,,,aku orientasi ari nie..dah lah aku nie xbrpe nak shat..so tak seronoklah ari nie...bowink nye aku...layan kple sendiri je..aku ade gak take note,,hehehe...





mcm nie lah sidang orientasi tu...2,3,4 jam dgr lect bceramah...hm,bleh lah...msuk kanan kluar nye kiri,,,skit je yg masuk,,,cmnie ke perubhan yg aku nak wat 2..hehehe..kate nye ...azam nye...xkesampaian kot...dilanda dek banjir...chewah..alasan xdguna pakai plak...

skali air bah,
skali pantai berubah,

yep btul 2.so,,,kalau takut rumah runtuh,jgn berumah diatas bukit,pribhasa baru 2..kte kene tukar dah..tol x??skang nie mane de g.org nak cakap..kalau takut dilambung ombak,jgn brumah ditepi pantai,....xgitu kawan2..

hari agak memenatkan bagi aku,,,al maklum lah,,,ptukaran musim dalam hidup aku kan..kawan baru..???ade x erk,,ade gak,,tp aku xtaw name plak,,hehehe,,,ape2 jelah erk,thank erk,,coz b my 1st fwen kat stu,,,eceh,,,esok aku blanje k,,hehehe,,,

so...mggu depan aku dah trun kuliah...hm,,jadual aku blm dapat g..nanti2 dapatlah kot...








so...san chin cau...







hazel mengundur diri,,,



No comments: