Wadah Madrasah Pengalaman: hujan di ICATS...dan hujan band...


Thursday, January 15, 2009

hujan di ICATS...dan hujan band...



ari nie aku masih orientasi,,,sejuk sesangat aku hari nie...nak g mamam pun payah,,lapar nye bila ujan kan..ari nie aku mamam mee goreng n air nescafe susu panas...biaselah air prebret aku,,hehehe,,panas skit organ2 aku,,hahaha,,

ari nie aku ade satu masalah,,what a stupid thing..ade ke aku punye kos,,aku sorang je yg daftar,,sistem pengurusan nie pun satu,,,aher nye wat keputusan,,tpaksalah aku nie tukar jurusan,,,aku nak ambik ape???IT kot..hm...xdapat pakai lah,,geram nye aku,,aku tpakse tukar..tolong2..so pasnie aku xstudy under UTM g lah,,what a pitty,,,cian nye aku,,xpun aku ambek nurse,,hahaha,,,lucu plak ..hehehe,xksahlah ape yg aku nak ambek,,jnji aku masih ade semangat g nak study..2 yg paling penting..aku nak wat kputusan malam nie,,,nak ambek kos ape..plek nye kjadian hari nie..



aha...sowie erk kawan,,2 kasut sape??...hehehe...tengok 2,ujan kan..cuace xmenentu dah skang nie...hujan2 kau wat kan keadan yg ber air cond bertambah air cond...mengantuk aku,,hehehe,nasib bek lah hp aku ade game..dapat gak aku men..aku xksah dah sape yg berceramah kat depan 2..hahaha..hidup wan_hazel..(kamek madah ajak)



owh ye...slalu sgt crite pasal hujan nie..ari nie baru aku taw..rupe2 nye Mohd.Noh vokalis kumplan HUJAN 2..bekas pljar ICATS..hehehe..nanti nak suh die wat show kat sinie...chewah..may be aku sowg je yg bru taw kot die nie bekas student ICATS..apelah aku nie...(o tedah to org tuo...)

so skang nie aku nak berehat..aku dah telan penadol tadi..demam nie ble agak nye nak beredar dari tubuh aku nie...demam malas nie...hehehe..









hazel menutupkan bicaranya,,dengan secebis virus demam,,hahaha,,,batok jap.



No comments: