Wadah Madrasah Pengalaman: september..libra..bulan kelahiranku


Sunday, January 11, 2009

september..libra..bulan kelahiranku


mok ekot cam sis atiey n kak ross lok,,hehehe,,,copy dari blog kak anne n paste kat entry ku tok,,,nengok samada tol ka x??? JOM KITA SAMA2 NENGOK,HEHEHE


SEPTEMBER

- sangat bersopan santun-eceh,,,sopan santun ya da eh,,,penyupan ku tuk eh,,,kmk madah ajak,,,hahaha

- mudah bertolak ansur-aok tuk nang bena juak,,,sampei da org ninjak palak,,dah lebih glak ku tolak ansur ya,,tambah ansur,,bhgi darab smua da,,hehehe

- sangat cermat teliti dan teratur-hm,,cermat ya,jimat cermat ya dalah,ku lokek ngn duit,,p ku murah ati,,suka bik brg ngn urg p xsuka bik duit,,hm,,camnie ya ka??

- suka menegur kesilapan orang lain dan mengkritik-menegur kesilapan ya,,,mun urg ya bbincang ngn aku,,mun x,,aku diam jak,,,xsuka masuk campur hal org..

- pendiam tapi pandai bercakap-aok eh,,cam tauk2 jak,,mun urg ajak ku bloya,,nang mok jak ku tuk,,mun urg diam,,diam juak lah ku,,ku xksah,,ngn urg tua bez gik bloya,,,hehehe

- sikapnya sangat cool-tuk plg bez...aku jnis simple jak,,,kira cool juaklah,,,more respect n love form hazel..

- sangat baik dan mudah simpati-xpat dinafikan gik dah,,,aku nang mudah smpati juak li,,hehehe,,sgt baik ya,x eh,,pembulak ya..bab aku telalu baik glak,hahaha..bulak ajak

- sangat prihatin dan berperinci-dah nampak dah nak,,aku tok suka edit pic,,so terperincilah ya..prihatin ngn member n fmlly jak lah owh..

- amanah, setia dan jujur-chewahh,,xpandei kmk nak madah eh,,tnyak ngn org kenal ngn kmk lah,,eh,,berkmk2 indah jak,hehehe

- kerja yang dilakukan sangat sempurna-pergh..mun lah smua kerja dipolah ku sgt sempurna...nang bez glak eh,,,kerja jak li,,p yg len ya,,lum cukup sempurna gik,,

- sangat sensitif yang tidak diketahui-aha...bena ta pak ji,,aku jak tauk,,hahaha

- orangnya banyak berfikir tapi pendiam-pendiam...hm,,,pa ta ktk urg,,pendiam ka?? bfikir ya nang dah rutin harian idup ku li,,hahaha,,asa gnius jak ku tok eh

- daya pentaakulan yang baik-xpandei nak madah n huraikan..

- otak bijak dan mudah belajar-eh,,boh dijawab eh,,bangga kedirik ku lak,,mudah bljar ya,,,yep ya tol,,dijawab juak ku tek eh,,hehehe

- suka mencari maklumat-tol..tol ya..maklumat apa ka,,ya kita xpandei nak madah..ahhaha

- kawal diri dari terlalu mengkritik-mbak ngucap slalu...

- pandai mendorong diri sendiri-aok eh,,tuk pn bena juak,,mun aku asa down jak,,aku pandei lah nak mujuk drik,,p mun ati dah majuk ya,,lu fikirlah sendirik,,alu ke sia indah jak,,

- mudah memahami orang lain (daya firasat yang tinggi)-aku dah madah..aku nak superhero,,,ktk org jak xcayak,,hehehe

- simpan rahsia-aok tol ya..mun xcayak,,ju kita g umah bomoh salam,,hehehe

- suka sukan, hiburan dan melancung-adoyai,,,aku xsuka sukan.

- kurang menunjukkan perasaannya-eh,,tang tauk2 jak...simple jka bah idup ku tuk

- terluka hatinya sangat lama disimpan-hahahha,,lucu jak binatang tuk..tanyak ngn pok jak,,ooo pok,

- terlalu memilih pasangan-hm,,

- sukakan benda yang luas-sapa jak suka bnda sempit,,heheheh

- kerja bersistematik-aha..ya nang bena....





pake ku nambah drikpun,,akut ok kretip kit,,hehehe,,,suka molah urg tetak,,, suka juak tetak,,hehehe,




asa ku jawab tags jak benda tok eh,,,nice..ku suka ,,,dari ku xmolah pa2 nak,,ya ku molah benda tok,,hahaha..




hazel tetak sorg drik,,kurang jak piluk dihati ku tok,,hahahah






No comments: