Wadah Madrasah Pengalaman: Vote aku WAN HAZEL


Tuesday, April 27, 2010

Vote aku WAN HAZEL

Kalau entri saya nie menarik tolong VOTE untuk saya k..WAN HAZEL..vote disini..klik lip lap lip lap k



http://orange4k.com/201004/vote-untuk-penyertaan-popular-tulis-dan-menang/


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Entahlah sukar benar hendak ku tafsir apa yang bermain difikiran ku sekarang.


"Mengape sih, aku sebegini rupa." aku bermonolog sendiri, seakan cerita "tasbih cinta" yang ditayangkan di tv3. Tergelak kecil seketika, mengingatkan perlakuan adik adik ku yang sering kali meniru aksi monolog si bella dan watak watak lain yang seangkatan dengan nya.


Aku terdiam, merenung, memerhati dan berfikir memperlihatkan satu satu huruf yang terpapar di kaca skrin lappy ku sebaik sahaja aku menekan satu satu huruf yang berada dipapan kekunci...

______________________________________________


Dalam perjalanan aku ke blog Kaizen Shinobi aku terlihat satu contest tulis dan menang,alangkah terkesima nya aku. Huh, aku nak join. So,tanpe berlengah lagi jom cek this out.


Aku nak cite pasal blog aku k atau lebih dikenali sebagai teratak usang. Eh,eh korang jangan tukar entri or ke blog yang len, bace sampai habis k. Betul yang aku wat nie, memang contest pun. . . Tulis pasal blog aku or blog orang yang aku suke. So,aku pilih satu je,aku pilih tulis pasal blog aku.

Ehem ehem, sari berita utama... Ok,ok kite skip semue tu. Teruskan dengan ape ade kat teratak aku nie. Wan hazel nama terlakar kat ruangan alam maya.. Korang boleh search k. "Wan hazel" kebanyakan yang akan kuar,aku punye lagu. Lagu dalam bahasa sarawak lah. . . Nak taw camne name wan hazel tercipte,korang klik link lip lap lip lap nie k....."All About Hazel"



Blog aku nie terhasil sejak tahun 2008 lagi mase tu aku menang tak minat lansung dalam dunia penulisan nie ape kah lagi membace, namun hari demi hari,bulan berganti bulan sastera tu dah menjadi fesyen untuk aku,

Biar dahulu menuntut dalam aliran sains di menengah rendah,
sekarang bacaan saya adalah elektrik dan tambah tolak matematik.
Menulis berfikir dalam sastera,
walau hobi menjurus grafik dan photografi.
Dunia baru buat saya risau pada mulanya untuk meneroka,
tetapi ini tidak bermakna
saya tidak menyambar mana-mana
peluang yang ada.


Dalam blog aku nie gak banyak kisah rekaan yang aku wat sendiri contohnye.. Klik je link law nak bace.. Aku gemar hidup dalam fantasi, gemar meneroka imiginasi luar ruang lingkup pemikiran aku.


PhotobucketSalam perantauan dari Dongyang Technical College, South Korea_Ramadhan dan Syawalku

PhotobucketSaat hatiku termenung_Ramadhan dan Syawalku


Lain lain korang bace je yang post aku yang dulu dulu k


Dalam blog aku nie gak,aku selitkan kisah kehidupan aku gak.. "i dont talk much bout my life". Oleh kerana aku minat photography and graphic so kat dalam blog nie lah aku share kat korang. Korang tengok pun suke hati kan. Hehehe.

Blog aku nie 98% buatan aku sendiri. Nape erk, aku study kejuruteraan elektrik kuasa..?huh, no komen.




Hah, yang nie aku bangge sangat,bagi aku,aku memang bangge sangat. Bukan nak besar kepale.



Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas


Nak share je. "wan hazel yang melankolik" blog aku masuk dalam ruangan majalah Yezz. Hehehe. Sape tak bangge kan,korang cari lah maksud melankolik tu k. Law yang dah taw tu, tepuk tangan. bacaan lebih lanjut (Majalah YEZZ...memang YEZZ)


Aku sayang sangat blog aku nie. Hope dapatlah aku wat ratapan sebagai kenangan untuk bini,anak and cucu aku nanti. So that all for today.


Maaf law entri membosankan. Peace.




Sesape yang tunggu kisah dongeng dari aku tu. Insya Allah law ade mase aku akan update k. Peace.


Tip bagi setiap entri aku,aku akan upload photo untuk menarik minat pembace...


Papai



http://orange4k.com/201004/vote-untuk-penyertaan-popular-tulis-dan-menang/


klik untuk vote WAN HAZEL disini



No comments: