Wadah Madrasah Pengalaman: aku sarawak bloggerian


Tuesday, April 13, 2010

aku sarawak bloggerian

Sua suey gud mownink, sua suey gud mownink, Istimewa raja, Ular lidi asyik ketawa melihat kambing membasuh kaki, Sapa kata Wan Hazel tak lapa, Sila jemput makan K.F.C.


Berdendang sudah irama diperutku,disulam irama rap papan kekunci lappy ku.


Pagi nie, tetap sama dengan hari hari lain,minggu nie aku akan update entri pepagi camnie, minggu depan memalam lah update,macam biase...


Aku pun tak taw nak update ape pepagi nie. Skang handphone aku dah nazak, dah dua tahun aku pakai handphone nie, nokia n95, skang aku biarkan je lah, bagi aku asal dapat mesej cukuplah. Dulu aku beli dalam RM 1.8K ++. First model handphone tu kluar aku beli. Tapi skang harga handphone tu pun dah turun. . .




A ha, teringat aku mase kecik kecik dulu. Aku suke sangat men kat luar rumah. Dulu yang aku taw hidup nie amat menyeronokkan, aku suke men ngan papa aku.




Korang pasan tak, muke aku dari kecil sampai besar nie pun tetap same je.hm, susah nak cakap. Hehehe. Tu lah kan, orang cakap muke comel nie, sampai dewase pun tetap comel. yang atas tu gambar lame... maaf lah tak berwarna.. time tu aku men baling baling bola ngan papa aku.


Bile dah dewase nie, semue nye berubah, aku tak sangke sangat, kenape aku ditakdirkan jadi macam nie. Patutlah mase kecil dulu mate aku slalu je gatal and berdarah, dah takdir kot, aku memang tak taw, and tak sangke, rupe nye aku sebahagian dari naruto, aku terpaksa lindungi sarawak, dari ancaman puak puak lain.



Sharingan eyez


Korang jangan risau, aku tak belasah orang yang baik dengan aku. Ok lah korang skakat nie je, aku nak g jumpe kakashi lepas nie. Hehehe.




____________
hope papa aku tak marah
bile tengok photo aku ngan papa aku tu..
hehehe

adeq sayang papa

papai


.



No comments: