Wadah Madrasah Pengalaman: superb snap diatas bangunan


Saturday, April 17, 2010

superb snap diatas bangunan

Up traffic tu. Wan hazel Wan hazel. Tu pembuka kate je. . .


Semalam aku dapat meseg nie dari preslly... Tengs sangat...



Tegur aku jika aku mulai sombong..
Tegur aku jika aku mulai angkuh..

Tegur aku jika aku mulai salah..

Kerna aku masih sangat perlu sahabat seperti kamu

Hari ini, esok dan selamanya..

'Selamat Hari Persahabatan Sedunia'.

Kirim ini,ke semua teman yang kamu sayangi,
jika aku salah 1 nya,kirim balik ya.!

Lihat berapa banyak kamu dapat balasan.
Kalau lebih dari 7,
berarti kamu patut di sayangi.



And aku dah send kat kawan kawan aku gak, sorang je yang send balik kat aku, tengs Carlderk, dari sini baru aku dapat taw,aku tak patut disayangi. Itulah aku kan... Wan Hazel. . . Nak wat camne kan orang dah tak hiraukan aku. Tapi aku tak kisah semua tu. Biarlah, and si preslly balas balik lepas aku send meseg yang same kat die semule..


"Hahaha, ya la 2... Sy bukan gay, week!! Haha"


Okey,lupekan tu...




☺☻☺☻



Tadi dok belek belek punye belek folder photo aku. Aku ade jumpe satu photo nie. Aku dan kawan aku si preslly,yang send mesej kat aku tu, budak sabah course same ngan aku and semester 3 same gak ngan aku.


Teringat aku mase tu. Kite orang naik tingkat teratas bangunan wisma seberkas kat kuching sarawak, kire kire jam 6.45 petang,ari sabtu. Aku lepas men skate mase tu. Skateboard tak kan tak taw.huhuhu. Kawan aku si preslly nie samseng skit
Tatu sana sini,telinge bertindik. Huhuhu. Tapi hati baek punye.

Owh ye,time kite orang nak snap photo nie,aku snap set timing 10saat. So aku kene cepat cepat bergaye kat tepi bangunan tu, gayat gak aku, jujur aku cakap aku memang takut tinggi, dup dap dip dup jantung aku. Nak ambik superb snap punye pasal, aku beranikan diri, so hasilnye amat mengkagumkan. . .




Nie lah superb snap diatas bangunan.



Aku takkan lupekan saat tu, and tu lah yang pertame and may be yang terakher aku snap photo camtu. Huhuhu.



Aku lah Wan Hazel hidup di alam fantasi dan mimpi jadi tempat bermain ku.


K lah korang,
Salam sabtu.
Papai





.



No comments: