Wadah Madrasah Pengalaman: “Hidup Untuk Memberi“ Acer Aspire One anda miliki dengan percuma


Sunday, April 11, 2010

“Hidup Untuk Memberi“ Acer Aspire One anda miliki dengan percuma

contest aspire
klik untuk ke contest berkenaan




Saya tahu contest “Hidup Untuk Memberi” dari blog Sakura




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Sekali lagi aku join contest..minggu nie memang minggu untuk aku join contest.. syok sangat join mende camnie,,aku terkesima bila tengok kat dashboard aku ade orang nak tawarkan laptop acer percume nie.. aku try tengok diblog sakura.. upenye contest, so aku joinlah.. tengs to Sakura,, Sakura Peace..


Mule mule aku memang tak faham camne contest nie berlansung..lepas tu bace entri kat blog penganjur contest,,(klik lip lap lip lap untuk ke contest nie)Hidup Untuk Memberi. bace punye bace..syarat syarat nye korang cek kat situ k.upenye contest nie senang je..rugi korang tak join.. korang cume wat REFERRER
paling tinggi je..korang promosi lah blog nie.. and satu lagi korang boleh jadi top pengomen kat blog Denaihati nie. boleh menang gak taw.


Ok law korang nak join contest nie..korang jangan lupe letak Name aku taw..ini untuk mengetahui dari mane korang dapat taw contest nie.. jangan lupe Wan Hazel . aku nak kongsi hadiah nie kat korang,,so kite tengok sape yang menang nanti,



Rezeki orang tak bagi kalau kite tak berusahe..






Kalau korang yang tak join tu ..jangan jelez tengok aku menang taw..aku dah dapat bayangkan kalau aku menang..aku memang nak menang..hehehe..join jangan tak join.. mari join beramai ramai






owh ye yang nie aku suke


Kepada BLOG yang rajin mempromosi contest “DENAIHATI” akan mendapat hadiah RM20 untuk setiap referral. Lebih banyak referralnya maka lebih besar hadiahnya. Perhatian katogeri referral yang dimaksudkan di sini adalah apabila blog ANDA menjadi referral kepada contester baru.



3 comments:

Cikgu Dahlia said...

all the best for us!!!

hehe baru nk pomots :)

scya lollita said...

contst yg sedang hangat sane sini ;D

Wan_hazel said...

tengs....