Wadah Madrasah Pengalaman: kasut yang boleh panjat dinding bangunan


Sunday, April 11, 2010

kasut yang boleh panjat dinding bangunan

.






Hari nie ahad, kelmarin sabtu. Maaflah korang belakangan nie aku agik asyik sangat dengat contest sane sini. Aku join untuk suke suke and hope boleh menang coz bleh gak kurangkan beban aku time study nie.. Ok,lupekan semua tu, skang aku nak cite pasal hari kelmarin.


Kelmarin aku upgrade aku punye kasut yang dah nazak. So aku wat lah ape yang patut, tambah itu tambah ini. Mule mule lepas aku upgrade, kasut aku meragam berasap asap plak. Susah nak caye, aku dah wat betul betul dah.





"Omaigod,omaigod nape nie"aku dengan muke yang penuh kehairan.


Cek punye cek, upenye ade satu litar yang aku tak letar IC. Patutlah aku nampak kasut aku macam tikus kene gigit,eh macam kene gigit tikus. So, aku try baiki and try cube lagi, kali nie kasut aku dah ok.



Aku tak nak cite banyak pasal kasut aku. Skang kasut aku hebat sangat dah bleh bwak panjat bangunan. Huhuhu.bez, jangan jelez taw. Aku suke kasut aku. . . . Tak nak lah pakai kasut baru, kasut lame aku nie lagi syok. Lepas nie nak try jalan kat bangunan tinggi. Tunggu di muke depan Utusan Malaysia k.hehehe.





Kisah rekaan je k.
Papai.

salam ahad


.

.



No comments: